حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

هفته نوزدهمم تموم شد

1393/2/6 17:21
نویسنده : مامان مهسا
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم. نفس مامان. عمر مامان.

totalgifs.com woopies gif gif 017.gif

خوبی عسل من びっくりはてな のデコメ絵文字 آره که خوبی چند روزیه که میتونم تکوناتو حس کنم . niniweblog.comبخصوص از دیشب تاحالا که انقدر واضح به شکمم میزنی که اون لحظه از زور خوشحالی انگار نا خودآگاه قلبم میاد تو دهنم.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

چقدر لذت بخشه ، چه حس قشنگی دارم اون لحظه و به خودم میبالم که تنها کسیم که میتونم حست کنم و تنها کسیم که تو میتونی پیشش خودنمایی کنی. niniweblog.comمطمئنم همونقدر که من عاشقتم تو هم عاشقمی همونقدر که من و مامانجون زینت عاشق همیم. خدا کنه واسه مادری کردن برات سر سوزنی از مامانجون زینت ارث برده باشم که از فداکاریا و  از خودگذشتگیش همتا ندارهQueenآره مامانی الان که یه فرشته آسمونی هستی آرزو کن تا خدا این شانس و بهت بده. از بابت بابا علی که خیالت راحت باشه ، بابا علی تمام اخلاقاش فتوکپی بابایی خودمه و مطمئنم همونقدر که بابایی خودم مهربونه و هیچ جای زندگیم برام کم نذاشته بابا علیم همونقدر هواتو داره و مثل بابای خودم نسبت به من برات پدری میکنه و پدر خوبیه .

پس از بابت بابا علی خیالت راحت باشه که شانس آوردی بابای فوق العاده ای داری.niniweblog.com

یکی دو هفته ای هست که مامانی جون  داره به خاطر من و تو دوندگی میکنه و تمام تلاشش اینه که یه سیسمونی عالی واسه آبنبات من درست کنه. niniweblog.com

وای عسلم اگر بدونی چه کارایی واست کرده،من که وقتی خریداشو میبینم دلم ضعف میره. هروقت اتاقتو چیدیم حتما عکس همشو برات اینجا میارم.niniweblog.com

واقعا دستش درد نکنه ، کاش بتونم ذره ای از زحماتشو جبران کنم. تو این روزا که من و بابا علی میایم اداره و مرخصی هم نداریم مامانجون زینت تک و تنها داره همه زحمتا رو میکشه.

niniweblog.com

نمیدونم چجوری بابت این همه زحمتاش ازش قدردانی کنم.واقعا ممنون و شرمندشمانشاالله که خدا همیشه تنشو برامون سالم نگه داره و سایه مامانجون و باباجون همیشه بالاسرمون باشه.

niniweblog.comراستی دخترکم یه هفته ای هست که دیگه اسمت قطعی شده و به همه و همه جا اسمتو علنی اعلام میکنیم. اسمت شد حسنا (به معنی زن زیبا ، برگزیده ،پسندیده از القاب حضرت زهرا ).  آره دختر گلم حسنای عزیزم اسمتو بابا علی انتخاب کرد ، بابا همیشه عاشق این اسم بود و آرزو داشت اگر بچمون دختر شد با این اسم صداش کنه.منم به نظرش احترام میذارم و از این به بعد به همین اسم صدات میکنم. بابا نظرش اینه که اسامی خداوند با اسماء حسنا شناخته میشه پس زیبا تر از این اسم اگر بود روی اسامی خداوند میومد.پس ما اسمتو برترین اسم میذاریم.امیدوارم مبارکت باشه و در آینده همون راهی رو بری که صاحب اسمت رفته عزیز دلم.

حسنای من عاشقتم مامان.خیلی خیلی دوست دارم.این نیمه راهی که باقی مونده رو هم مثل بقیه راه با خوبی و سلامتی پا به پام بیا تا بتونم زودتر بغلت کنم و روی ماهتو ببینم.مراقب خودت باش عشق من.

i67529902_74541    Gifs Animés anges 129

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
15 مهر 92 15:17
سلام مهسا جونم مبارکههههههههههه چه اسم قشنگ و با معنی انشا ا... به سلامتی خانوم گلت رو بغل کنی و با اسم زیباش صداش کنی حسنا جونم بوووووووووووووووووووووووووس


مرسی عسیسم