حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

هفته بیستمم تموم شد

1393/2/6 17:21
نویسنده : مامان مهسا
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا.

خوبی مامانیびっくりはてな のデコメ絵文字 میدونم که خوبی. خدا روشکر.

 

مامانجون و باباجون دیروز رفتن مشهد تا عرفه اونجا باشن ، از من و بابایی خواستن واسه اینکه یه تنوعی شه این چند روز و بریم خونشون آخه خونه مامانجون و باباجون خیلی باصفاس. انشالله تا چند ماه دیگه میای و کم کم همه جا رو میبینی و میشناسی عشق من.دیروز وقتی به بابایی گفتم از این پیشنهاد استقبال کرد و شب رفتیم اونجا.

Flower

نفس من جدیدا شیطون شده ،مدام وول میخوره و دل مامان و بابا رو میبره .دیشب برا اولین بار بابایی تونست حست کنه ، سر شب به بابا علی گفتم بیا دستتو بذار رو شکمم دخملی بهت عادت کنه وقتی بابایی دستشو گذاشت تا چند دقیقه حرکت نکردی انگار که دست بابایی برات آشنا نبود بعد  کم کم وول خوردنات شروع شد و درست زیر دست بابابیی شروع کردی تکون خوردن و بابا علیم تونست حست کنه.نمیدونی چقدر خوشحال شده بود . میخواست همون موقع بخورتت انقدر ذوق کرده بود  سرشو گذاشت رو شکممو شروع کرد به حرف زدن باهات. همش میگفت دخترم من و مامان منتظرتیم خیلی خیلی دوست داریم.niniweblog.com      niniweblog.com

آره گلم این اولین باری بود که به بابایی خودتو نشون دادی و دلشو بردی.niniweblog.com

خیلی دوست دارم مامان ، عزیزکم. مراقب خودت باش نفس من.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)