حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

شمارش معکوس برای تشخیص جنسیت

1393/2/6 17:23
نویسنده : مامان مهسا
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.

خوبی عمرم؟ خدارو شکر پانزده هفته دیگه رو هم باهم به خوبی پشت سر گذاشتیم. این روزا خیلی بدنم کرخه. همش دلم میخواد برم بخوابم .اداره خیلی برام خسته کنندس بخصوص صبحا که میخوام از خواب بیدار شم که بیام سرکار با غر غر از خواب پا میشم آخه مامانی شبا حداقل دو سه بار پا میشم میرم دستشویی چون شما داری بزرگ میشی و به جاهای دیگه شکمم فشار میاد. چند شبی هم میشه که پاهام تو شب درد میگیره نمیتونم بخوابم. واسه همین چون شبا خوب نمیخوابم صبح بد از خواب پا میشم.

niniweblog.com

هفته پیش رفته بودیم عروسی الهه و مرتضی (دختر عموی من ). جات خالی بود عزیزم خیلی خوش گذشت. کلی باهات رقصیدم.niniweblog.com

اونجا هر کی منو میدید دیگه میفهمید حاملم آخه مامانی دیگه شیمکم بیرون زده   niniweblog.com همه ازم میپرسیدن بچت دختره یا پسر! همین موضوع تحریکم کرد که برم دنبالش ببینم میتونم الان بهمم چه فرشته ای توشکممه. بفهمم دخملی یا پسمل.

niniweblog.com

نه اینکه مامانی این موضوع برام خیلی اهمیت داشته باشه ها نه ، ولی دلم میخواد بدونم چه حسی باید بهت داشته باشم ! دختروونه یا پسرووونه (niniweblog.comیاniniweblog.com) والا صد البته سلامتی نفسم از هر چیزی برام مهمتره. بابا علی که خیلی براش فرقی نمیکنه چی باشی همش میگه هرچی خدا خواست، هرکدوم قشنگیای خودشو داره . البته راستم میگه حرفشو کاملا قبول دارم ولی حس کنجکاویه دیگه چه میشه کرد.

پنج شنبه بوود که یه چند جایی رو زنگ زدم  ولی همشون میگفتن هنوز زوده و نمیشه . تا اینکه زنگ زدم بیمارستان دی و بهم گفتن که واسه تشخیص جنسیت باید شانزده هفته تموم شده باشه. در حالی که من پانزده هفته تموم بودم.چه ضد حالی بود. niniweblog.comولی حالا چیزی دیگه نمونده فقط سه روز دیگه مونده به شانزده هفتت عشق من. دل تو دلم نیست واسه صدا کردنت با اون هویتی که داری.

عزیز دلم تو شیشه عمر منی ، مراقب خودت باش تا منم دووم بیارم. پنج ماه دیگه بیشتر نمونده ، بعدش خودم همه جا و همیشه هواتو دارم.niniweblog.com

بازم سلاااام عشق مامان. ماچ

یه روووز ، فقط یه روز دیگه مونده به صدا زدنت ، آخ که دیگه طاقت ندارم نگران

شیطوونه میگه همین امروووز برمااا ، ولی به قول مامان زینت ، یه جور باشه که بهوونه دست دکتر ندم. فردا برم که شانزده هفتمونم تموم شده بااشه.

یعنی چی میتونی باشی؟؟؟ آخ که چه انتظار دلچسبی.

niniweblog.com

واسه صدا زدنت ثانیه شماری میکنم مامانیی.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگار جون
17 شهریور 92 12:50
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدی با اجازه لینکت کردم امیدوارم که زودی نه ماه بشه و لذت دیدنشو بچشی من تو خرید سیسمونیم خیلی حال میده امیدوارم زود بش برسی... میدونم الان شبها خیلی اذیت مییشی منم دور از شما دیسک کمر دارم خیلی اذیت میشم اما لذت داره ...همش خوبه...
سارا
17 شهریور 92 21:24
سلام مهسا جونم همیشه به عروسی
انشاا... کوچولوی نازتون سلامت باشه

سلام عزیز دلم، مرسی سارا جان از لطفت ممنون،انشاالله همه نی نی ها سالم و سلامت باشن.بووووووس..


مامان سعیده
20 شهریور 92 7:51
سلام مامان مهسا بلاخره تونستم وبلاگتو ببینم و بخونم همون طور که حدس می زدم مشکل از مرورگر اداره است من از الان اداره برام خسته کننده شده آخه 18 ماهه حقوق ندادن