حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

تولد مامان مهسا

1393/2/6 17:19
نویسنده : مامان مهسا
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام عشق مامان ، نفس مامان ، عمر مامان. خوبی عشقم؟؟ من که خیلی خوبم .

Gifs Animés anniversaire 55

دیرووز  جمعه ششم دی تولدم بوود مامانی و شما با تکونااات کلی بهم تبریک گفتی و منم با قربون صدقه رفتنت کلی ازت تشکر کردم. همونطور که گفته بودم چهارشنبه چهارم دی مامانی و باباجون و خاله مریم و همسرش سیسمونیمو آوردن و قرار شد یهو همون شب تولدمم بگیرن.

totalgifs.com aniversario gif gif 32.gif

شب دایی میثمم با خانومش اومد و همگی کلی کادوهای هیجان انگیز بهم دادن و کلی ذوق کردم. البته شما هم کلی این وسط فیض بردیاااااا .animated gifs of birthday- giftخاله مریم 150 تومن برای من و یه عروسک بزرگ با تختش برای شما ، دایی میثم یه پالتوی خوشگل که البته هنر دست خانومش بود برای من و یه جفت کفش خیلی ناز واسه شما ، مامانجون و بابجون هم یه پالتوی شیک و یه رب سکه برای من وکل وسایل اتاقتو برای فرشته خوشگلم زحمت کشیدن. آخ داشتم از قلم مینداختم، بابا علی  هم گوشی مورد علاقمو بعنوان کادو برام خرید و بهم هدیه داد.animated gif of happy birthday giftدست همگی درد نکنه.

فوق العاده شب قشنگی بووود و خیلی خوش گذشت  totalgifs.com aniversario gif gif 67.gifهم واسه سیسمونی که آوردن و چیدیم هم واسه تولدم و هم از همه مهمتر وقتی مامانجون و باباجون و خاله و دایی میان خونم انگار دنیا رو بهم میدن.

family animations eating Thanksgiving dinner

خلاصه که کل اتاق خوشگلتو خاله مریم و مامانجون چیدن و به سلامتی تموم شد . هنوز نرسیدم از اتاقت عکس بگیرم تو وبلاگت بذارم عزیزم. اولین فرصت حتما این کارو میکنم تا بزرگ که شدی ببینی و کلی کیف کنی.

این روزا عسلم حس میکنم سنگین شدی آخه خیلی تنبل شدم و دست به هر کاری میزنم سریع خسته میشم و کمردرد و پا درد امانم نمیده. خب چیکار کنم

عخش من مامان تنبلی داری دیگه چه میشه کرد!

totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg7b1.gif

 

خب دیگه عسلم ساعت کاریم تموم شده الان بابا علی میاد دنبالم باید برم.

ایشالا سال دیگه این موقع شمع تولدمو در حالی که تو رو پاهام نشستی و شیطونی میکنی فوووت میکنم فرشته قشنگم. خیلی دوست دارم یهههه عالمههههههههه.Smiley bisous 137

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هلاله
8 دی 92 0:09
سلام دوست گلم خداروشکر مشکل حل شد و وبلاگت باز شد. تولدت مبارک باشه عزیزم. مواظب خودت باش تا این ماههای آخرم تموم بشه
سارامامان یاسین
18 دی 92 12:35
تولدت مبارک مامان مهسا جونم انشاا... 120 ساله بشی عزیزم بووووووووووس
مامان مهسا
پاسخ
مرسی گلم ممنون