حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

آخرای ماه هفتم

1393/2/6 17:20
نویسنده : مامان مهسا
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من . چطوری مامانی؟ دیگه تو هفته آخر ماه هفتمیم. انشاالله کمتر از 12 هفته دیگه میبینمت گل نازم. این مدت باقی موندرو مثل این 27 هفته ای که خانم بودی خانمی کن و اتاق کوچیکتو تحمل کن  تا صحیح و سالم بیای تو بغلم عشق من.

Proud Mommy Tumblr gif

 

این روزا حسابی شیطون شدی و دل مامانو میبری. دیگه با نگاه کردن به شکمم میشه متوجه شد که کدوم ورش داری شیطونی میکنی. هر روز که بیدار میشم تمام تمرکزمو میذارم رو شکمم تا با خوب بودنت دوباره از نو زنده بشم و سرحال و سرزنده روز کاریمو شروع کنم.

هفته پیش رفتیم دکتر عسلم چنان صدای ضربان قلبت بلند شده که از شنیدنش سیر نمیشم . دلم میخواست ضبطش کنم و هر روز برا خودم بذارمش تا با شنیدنش جوون بگیرم.

راستی دکتر بهم گفت تاریخ زایمانم حدودا دوم یا سوم اسفنده. دخترک زمستونی من که مثل مامانت این فصل سرد و واسه اومدنت انتخاب کردی عمر من. اگه عجله نکنی دلم میخواد 92/12/2 به دنیا بیای. تا بخاطر رند بودن تاریخ تولدت هیچکس تولدتو فراموش نکنه.

                     

راستی دخترم برام دعا کن. یه مشکلاتی برام بوجود اومده که فقط باید خدا بخواد تا تو زندگیم گشایشی بشه. تو که تمام وجودمی از خدا بخواه تا کمکم کنه.

خیلی دوست دارم عزیز دلم.ببخش اگه این روزا کمتر به وبلاگت سر میزنم آخه خیلی سرم شلوغه.

مراقب خودت باش نفس من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارامامی یاسین
13 آذر 92 19:46
سلام ای جانم قربون خانوم کوچولو برم من انشاا... به سلامتی هفته های باقیمانده رو سپری کنی مهسا جون و به موقع حسنا جون رو بغل کنی عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مهسا
پاسخ
مرسی فدات شم ممنون از لطفت.تو هم همینطور گلم.
نگار جون
16 آذر 92 0:45
سلام عزیزم الهی قربونش برم....................... وای چه اسم نازنینی....خیلی قشنگه مطمئنن مثل اسمش قشنگه....چقد دوس دارم به دنیا بیاد تا عکسشو ببینم خدا نگهش داره واست عزیزم...بهتری؟مشکلی که نداری؟مواظب خودت و دخملمون باش
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی ما هردومون خوبیم.حتما به دنیا اومد عکسشو میذارم فدات شم.
titisa
17 آذر 92 9:08
انشالا مسافر کوچولو به سلامتی بیاد پیشتون ! خیلی حس خوبیه خیلی
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم . ممنون که سر زدی.
مامان ناهید
19 آذر 92 16:16
سلام دوست خوبم حسنا خانم خوبه دیگه چیزی باقی نمونده تا دخملت رو در آغرش بگیری عزیزم خیلی مراقب خودت باش راستی نی نی منم دخماهههه به ما هم سر بزن
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم. ای جااان به سلامتی. دختر داشتن واسه مادر نعمت بزرگیه. خدا حفظش کنه
مامان ناهید
30 آذر 92 13:36
یلدات مبارک گلم
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم یلدای شما هم مبارک باشه