حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

یه اتفاق بد

1393/2/6 17:13
نویسنده : مامان مهسا
386 بازدید
اشتراک گذاری

 ✫شکلکستان مینا✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫

سلام گل من. حالت خوبه مامانی؟ امروز مامان حال روحیش اصلا خوب نیست.همش بغض دارم عشق من. امروز وقت سونو داشتم. با اطمینان خاطر و خوشحال رفتم تا انجامش بدم . وقتی دکتر سونو رو انجام داد یه دفعه دیدم رو مانیتورش ریز شده. پرسیدم اتفاقی افتاده؟ گفت کلیه راست فرزندت یه مقدار ورم داره. یه لحظه شوکه شدم.اصلا انتظار نداشتم بخواد مورد خاصی رو بگه. ازش پرسیدم خطرناکه؟ گفت نه بعد از تولدش باید مورد بررسی قرار بگیره و الان نمیشه کاری کرد.وقتی بدنیا اومد باید سونو بشه. جوابو گرفتم و اومدم بیرون. سریع زنگ زدم به بابا علی  تا از همکارای مامای تو ادارش بپرسه. انقدر حالم بد بود و با گریه حرف میزدم که همکارش متوجه نمیشد چی میگم.

 قرار شد جواب سونو رو با وایبر براش بفرستم. وقتی جوابو دید اونم حرف دکتر سونو رو زد و گفت جای نگرانی نیست و این بیماری تو نوزادا و جنینا شایعه و بعد از تولد رفع میشه. نمیدونم والا. خیلی نگرانم مامان حس میکنم دارن دلمو خوش میکنن تا استرس نداشته باشم آخه تواینترنت دیدم نوشته بود 20% جنینا دچار این مشکل میشن حتی یه جا دیگه خوندم 1%.دردت به جونم.اگه قراره هر بلایی سرت بیاد سر خودم بیاد نه تو نازنین من. میدونم خدا هوامونو داره. ازش بخواه قبل از اومدنت خوب و سالم تحویلم بده.

دوستای وبلاگیم برا جوجه من دعا کنید. خیلی میترسم و نگرانشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هلاله
25 دی 92 19:26
سلام مهسا جونم فدات شم اصلا نگران نباش چیز خاصی نیست بهت قول میدم بعد زایمانت رفع بشه. اصلا استرس نداشته باش هم برای خودت هم برای حسنا جوون خوب نیست. با اینکه میدونم چیز خاصی نیست ولی چشم برات حتما دعا میکنم
مامان مهسا
پاسخ
انشاالله. خیلی نگرانم خدا خودش بهم داده خودشم برام سالم بدنیا بیاره
سارامامان یاسین
27 دی 92 15:38
سلام مهسا جونم خوبی ؟ مهسا جون نگران نباش انشاا... حسنا جون رو به سلامتی بغل میکنی حسنا داره خودش رو براتون لوس می کنه انشاا.... که مورد خاصی نیست و حسنا جونم سالم میاد پیشتون بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مهسا
پاسخ
انشاالله. براش دعا کن خاله جونش