حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

فقط 26 روز دیگه...

1393/2/6 17:15
نویسنده : مامان مهسا
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان. همه کسم. خوبی عمر من؟؟؟ آفرین به دخمل قوی و زرنگم. با اینکه جات خیلی تنگ شده ولی با تمام قدرتت شیکم مامانیو کج و کوله میکنی.زبانکده محصل بهت افتخار میکنم نفسم. زبانکده محصل

حدودا یکی دو هفته ای میشه که مامان دیگه سرکار نمیره دیگه رفتم واسه استراحت تا بتونم شما رو صحیح و سالم به دنیا بیارم.دیگه شمارش معکوس برای اومدنت تو بغلم شروع شده.

دقیقا 26 روز دیگه مونده.

آخ که چقدر این روز شماری واسه اومدنت لذتبخشه البته فکر کردن بهش خیلی بهم استرس وارد میکنه. اینکه عمل چجوری میشه ، سر موقع میای یا عجله میکنی ،کلیه هات بعد از تولدت خوب کار میکنن و مامانی و از نگرانی درمیاری ،  اینکه از پس مسئولیت به این بزرگی چجوری برمیامزبانکده محصل ، بعد از شش ماهگیت چجوری میرم سرکار اصلا میتونم ازت دل بکنم صبح تا بعد از ظهر یا نه و و و .... انشاالله که هیچ کدوم از اینا اینجوری که من تو ذهنم گندشون کردم گنده نباشن و به راحتی ازشون عبور کنم. دوست دارم عشق من.زبانکده محصل بازم میام برات مینویسم عمر من.زبانکده محصلزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارامامان یاسین
8 بهمن 92 20:31
سلام انشاا... به سلامتی تمام این روزها رو بگذرونی عزیزم و حسنا جونم رو صحیح و سالم بغل کنی عزیزمبرای من هم دعا کن عزیزم
مامان مهسا
پاسخ
حتما گلم,تو هم برا من دعا کن,خیلی استرس دارم.
مامان هلاله
8 بهمن 92 20:33
سلام گلم ایشالا که این چندروز هم براحتی میگذره و بعدش بهترین لذت دنیارو میبری.
مامان مهسا
پاسخ
انشاالله , برام دعا کن عزیزم
مامان ناهید
24 بهمن 92 18:57
مهسا جان زودی بیا از خودت و حسنا جون بگو