حسنا عشق  مامان و باباحسنا عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

فرشته قشنگم ، عزیزترینم

سوپرایز

1392/6/19 11:20
نویسنده : مامان مهسا
428 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام فرشته ی قشنگم ، همونی که نمیدونم باید چی صداش کنم !باید بهت بگم دخمل خوشگلم یا گل پسرم.

امروز شصت و نهمین روزیه که مهمون شکممی . قربونت برم ، مسافر کوچولوی من. واسه به دنیا اومدنت دارم ثانیه شماری می کنم.

حدود شش هفته پیش بود که یهویی من و بابایی رو غافلگیر کردی و وجودتو به همه اثبات کردی. نمیدونستم چه حالی دارم اولش میخندیدم  یه دفعه سکوت میکردم و ماتم میبرد به دیوار که یعنی راسته ؟؟ یعنی منم مامان شدم ؟

خدایا شکرت ، شکرت که لیاقت مادر شدنو بهم دادی. مرسی که منو لایق همچین جایگاهی دونستی .

عزیزم من با وجود تو و بابایی خوشبخت ترینم.

میدونی گلم ، کارای خدا هیچکدوم بی حکمت نیست ولی عقیده ی من اینه که بچه هایی که ناخواسته به دنیا میان واسه وجودشون خدا خیلی برنامه ها داره واسه همین واسه آوردنشون به پدر مادرشون فرصت تصمیم گیری نمیده. این که چه حکمتی تو اومدنته رو فقط خدا میدونه ولی حکمتش هرچی هست مطمئنم خیره و به صلاح هممونه. آخه میدونی گلم واسه اومدنت همه چی به سرعت پیش رفت . از آشنایی منو بابایی که کمتر از یک ماه طول کشید بعدش عقد کردگیمون که نه ماه بوود و حالا بعد از نه ماه عروسیم باردار شدم. پس خدا خیلی میخواستت فدات شم. حالا میخوایم چهارم شهریور اولین سالگرد ازدواجمونو سه تایی با وجود تو گل نازم جشن بگیریم.

 قلب ماچ  قلب

سلام گلم . دیگه آخرای هفته دهمی که تو شکممی. الان دیگه انگشتای دستا و پاهاتم شکل گرفته و دیگه یه آدمی هستی که مینی مایز شده ما آدم بزرگا با همون خصوصیات ظاهریه.

این فاصله بین دو تا دکتر رفتنم خیلی برام سخته آخه نمیدونم تو این تو چه حالی داری همش نگرانتم . فقط دکتر میتونه خیالمو راحت کنه .

 مامانی دیشب کابوس دیدم ... بازم گربه های تو حیاط ... با بد حالی از خواب پریدم . اینش زیاد مهم نیست. اینکه وقتی واسه نماز صبح از خواب پاشدم به شدت دلم درد میکرد نگرانم کرد. نکنه تو هم ترسیدی؟؟؟ من ازت معذرت میخوام گل نازم. مامانی دست خودم نبوود. ببخش تو رو هم ترسوندم.

 

اگه بابایی کنارم نبود شاید این دوران خیلی بهم سخت میگذشت. niniweblog.com

بابایی خیلی خیلی هوامونو داره و مراقبمونه پس اصلا جای نگرانی نیست چون یه کوه پشتمونه.خدایا شکرت که همچین بابایی به بچم و یه همچین همسر مهربوونی به من دادی.

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)